P 2...

Det är mitt & Minnas nya inne ställe!!
De dagar vi känner att vi har pengar alltså..

I söndags var jag & Minna ute å storsa en sväng på stan, Vila hade ju öppet:P
Och jag hittade ett par dyra jeans, snygg men dyr.
Plus att jag hittade en jätte fin kappa, men den kostade 999 kr!!!
Så jag får nog helt enkelt ha på mig den i mina drömmar..
Efter detta var magen tom så vi ville testa det nya PAUSE stället.
Alltså inte fiket, utan Bar&Restaurang stället. P2 även kallat.
Kosta vad det kosta vill sa vi o hoppade det.
Vi ångrar oss ingen en sekund. Ojojoj va gott det var.

Vi åt en maffig stor köttbit med pommes, lökringar,sallad, sås, majskolv, ehh ja you name it.
Det var en riktigt jäkla köttbit, precis som jag älskar.
Plus att vi blev bästisar med hon som servera, eller vi tror att vi blev det. haha..
Nää men hon var hur trevlig å gullig som helst.
Så nu har jag o Minna ett VIP bord som vi får varje söndag :)

Senare kom Fredrik till mig :). En liten snabbvisit innan han begav sig till fjollträsk idag.
Haha det var så roligt, för när jag är påväg hem från Minna, så känner jag hur det är nån som stirrar på min rumpa.. Så jag börjar dra i tröjan, vänder mig lite lätt om å då är det Fredrik som kommer smygades med bilen haha, fisungen!!

Efter ett fikabesök av bror o Sara, jag fick förresten en jätte fin ljuslykta o gott te, så poppade jag & äsk en jäkla skål med popcorn, dricka, godis, ja allt vi ville ha.. Kollade skräckfilm o bara myste ihop oss.
Filmen som vi hyrde hette THe Haunting in connecticut, och jag ville gå o lägga mig ett xantal gånger.
fy, vad jag blev rädd.. Så där jobbigt rädd faktiskt..
Men den var bra :)


Så nu har Fredrik åkt. Lika tråkigt som vanligt när vi lämnar varann.
Men man börjar bli van nu.
Men vi har ju som tankar på att bo ihop men njaaa det får nog vänta..
Förresten vet jag inte om jag kan bo med nån.. Det blir ju mer disk, mer grejer överallt plus en drummelkarl som inte kan se när det ska städas o inte:p. Inte lika bra som jag iaf. :P

I lördags efter jag jobbat så var Isak på besök :)
Vi hade myskväll med godis o film. Vi hyrde tecknade IronMan. Isak tyckte den var bra, o jag sov mest :P
Vi hade en riktig mysig kväll med matte räkning o fin stavning..

Ja det var min helg i det stora hela..
Den var bra:)

Nää nu ska jag ta o äte lite fil.

Sov gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback