Kvällsmys..

Har nyss komit hem från Therese:).
Vi har kikat fotboll lite smått, surrat mest. Sen blev det Idol.
Haha ja vilka stjärnor det finns.. Tycker synd om vissa o säger lycka till, till de andra..
Men jag bara älskar Anders Bagge, han är väl för ja gullig alltså..
Den andra typen, Andreas? Uscha. Fy. Äckelpäckelgubbe!!

Jag gick ju till tessan men hem tog jag bussen. Kändes försent för att gå från torvalla.
Men joggade från bussen, haha om det nu är nåt att skryta om:P. Men men det är ju alltid nåt.
Kanske flåset finns där inne någonstans..

Men alltså, Fråga Olles dokumentär, haha hjälp jag dör!
Pinsamt!
Eller kontigt snarare.. Ojoj.

Snart blir det sängen. Lite tvkluttning först.



Men hello, har blogg.se blivit tokig. Denna sida tycker jag blir mer o mer konstig.
Tror jag ska byta blogg faktiskt.


Jäjä.
God natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback