I´m going in for the kill..

Jag har spotify!!
Hur jäkla cool ball tuff e inte jag då??!!
Hur mycket som helst iaf för er som inte trodde det..
Så jag Tackar Madde o hennes lillebror Daniel som kirrat detta.
Nu jäklar ska det poppas music!!

Idag är jag en slöis.
Det tokblåser ute o i mårse kände jag bara att jag ville sova istället.
Så tog sovmorron till 9, men alltså man är ju mer trött då, än om man kliver upp 7-8 på morron.
Jag brukar ju försöka vara hurtbulle men inte idag. Kanske senare.
Jobbade kväll igår o ja, man blir ganska mör i hjärnan.
Så det blev en lung morron.

Även i mårse ringde min Äsk o va tokkär haha. Att vara från varann är ju fan lite bra de:P..
O han tycker jag är så rolig att prata med på morron när man väcker mig.
För jag skulle kunna säga allt möjligt konstigt. Han säger att han inte känner nån som låter så döö som jag.
Men jag håller inte med, som vanligt:P, tycker nämligen att jag låter hur pigg som helst...
Sen att jag svamlar en massa det får man på köpet.:P

Men åh ser att solen börjar titta fram. Skitsamma att det blåser storm där ute. Solen skiner juh! :)
Blir nog en promenix later om då idag.
Har lite grejer som jag ska fixa idag.
-Handla åt pappa o ev mig. Har inte bestämmt mig om jag vill köpa den där ute/jogging/pw dressen.
-Kolla priser på Step In.
- umgås med Tessan :)
-handla på
-å ja promenixa då..

Äh det var säkert mer oxå men jag glömmer lätt.

 

Nää men nu blir det frulle.

Jag vill göra en smoothie men det låter så mycket.. Hmm.

 

Blås inte bort idag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback