Don´t blame Me..

Om jag hade haft pengar, massor av pengar.
Så hade jag varit huuur coool som helst..
Så skyll inte på mig när ni ser mig i en ful slapp tröja från H&M..
Jag har ju helt enkelt inte pengar att handla allt det jag vill. För som sagt då, hade jag varit en hotting.
Så blame the Boss.

Nyss kommit från stan. Stötte på SötTessan så följde med henne o FinMarie o fikade lite.
Eller det blev en kaffedrink för mig. Den var super god faktiskt. Så det är min nya grej:). O eftersom den är rätt dyr blir det bara den, inget fikabrö. Vilket är lixom bra.. :P..

Nej nu måste jag kasta i mig mat, sen jobba:)..

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Marie

Det va trevligt att fika med er :) Det måste vi göra om snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback