Blåbärsris i Lingonskogen...

..exakt  så kände jag mig nu i mårse..
Tänkte ju ta mig en liten motionsrunda på Skidstadion, eller ÖSK kanske man säger..
Ja jag hittade ju knappt dit fört o främst. Men sen, när jag väl hade parkerat bilen, det var då utmaningen började.
Och jag var verkligen som en blåbärsrisbuske i lingonskogen.
Jag fattade inte ett skit av dom där jäkla slingorna.
Jag försökte, tro mig.
Kollade på alla skyltar, märken, pilar.. Allt.
Men näädå. Allt var ju bara bakåfram, utåin o helt tvärtom än vad jag ville.
Försökte suga in lite info från första tavlan, hmm ok. Går till en annan, då visar ju den helt annat eller det är väl samma men eftersom färgerna har blekts på vissa skyltar så visar ju alla olika information.
Pinsamt var ju bara förnamnet.
Jag blev överkörd av ett jäkla gäng av rullskidsåkare o sen kom det en hop med ongan..
Men jag irrade runt där ett tag, tills jag tillslut gav upp. Men då tog jag mig inte till bilen så, ja det blev en bit till innan jag kom fram.

Jag frågade tillåme några gubbar som arbetade med nåt, om vart jag hamnade om jag gick ena vägen.
De skrattade åt mig men sa att de inte visste, men du kommer nog runt höhöhöhö.


Ja men nu är jag iaf hemma :P.. Som tur är.
Och jag känner mig ärrad i själen, vet inte om jag vågar mig dit igen faktiskt.
Haha då måste jag tamme tusan ha ledhund alltså..

Nej nu blir det frulle!

Ha en bra dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback