Award to me..

Jag måste ju berätta en rolig sak som hände i sänghalmen igår mårse..
Haha jag skrattade så att tårarna rann..

Klockan är ca 05:30 och jag & Fredrik sover sött.
Eller Fredrik iaf. Jag ligger o drömmer som vanligt. Skumma drömmar.
Denna gång var det nåt om nån kidnappare, att nån gamm tant o hennes söner tup hade kidnappat mig.
Tanten hade dödat flera av hennes karlar, o de låg utspridd på gräsmattan på hennes tomt..
Skumt som bara attan.
Men då blev jag tok kissnödig så jag säger till den ena killen, som är tjock, har ett gipsat ben o ser jätte sunkig ut.
Med en massa skägg, fettigt hår o ja, ni fattar.

Då när han ska hjälpa mig på toan så ser jag min chans att rymma.
Kanske även ska tillägga att anledningen till att jag drömmer om att jag är kissnödig är att jag på riktigt är det.
Tok pinkis alltså.
Ja iaf, så när jag sitter där på toan, som är mitt i rummet förbereder jag mig för att toksparka till slemmokillen.
Sen gör jag en riktig jävla karatespark rätt på.... Fredriks smalben..
Haha, jajjemänsan, jag tjongar till Fredrik rätt på bene. Och det var en riktig spark oxå.
Jag vaknar till av att jag sparkar till honom o Fredrik flyger upp i sängen..
-Va gjorde du, sparkade du mig?
- ehh jag, nää...

Sen är jag ju så fruktansvärt kissis så jag hoppar upp ur sängen, springer i på toan fnittrandes för mig själv.
Där står mamma framför spegeln o fixar sig inför jobbet å kollar på mig som att vem tusan är jag.
Jag sitter där, håret som ett yrväder, tokskrattades o ska försöka förklara för mamma om vad som just hänt..
Hon tycker som vanligt synd om Fredrik o undrar hur länge jag egentligen ska kissa..
Haha ja himmel va skoj jag hade...

Fredrik däremot säger att han fått en spricka i benet:P..


Idag har det ännu varit en bra dag.
En riktigt må bra dag.
Efter migränen släppt så var allt perfekt.
Jag älskar verkligen att bo här eller ja, att mamma o pappa bor här.
Man får frid i själen.
Idag har jag tvättat, städat lite, lagat en super god pizza, lagat american cookies, tvättat upp en matta i sjön, kollat på när min karl hammrar o ser snygg ut, varit osminkat halva dagen o gått runt i mjukisar.
Det har varit mys.
Och idag har jag o Fredrik surrat lite fritt om när vi har ett hus/stuga eller om vi någondag kanske tillåme har detta hus.. Att drömma lite så där oslyldigt är ganska kuligt.

Jag har inte riktigt kommit in i bakarandan än.. Tycker det är super kul. Om det är lättsamma recept. Men jag gör ganska många rookie misstag. Haha, idag blev första plåten av kakor gigantiska. Verkligen som USA kakor (antar jag).. men som sagt jag lär mig..


Nää nu är jag faktiskt ganska trött.
Skriver mer later on.


Krams!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Glad att jag inte är Fredrik :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback