Mosig...

Idag har jag varit helt mosig. Ja, mosig var namnet. Det beskriver persekt hur jag känt mig hela dagen..
Har varit helskum faktiskt.. Vet inte om jag håller på bli sjuk eller vad som händer.
Har bara inte riktigt varit mig själv.
Ted kom å sa att jag inte var mitt spralliga jag. Att jag hade ingen gnista i ögonen idag.
Haha jahopp.
-gå hem å vila upp dig tills i morgon nu, jag blir orolig.

Ja man får se hur det blir med min mosighet. Den ger sig väl...


Har nyss druckit smootie och det vara mumma..
Favvo hos mig.
Men jag måste komma på lite nya goda drinks..
Hmm.. Tips någon?

Snart fyller jag år. tihi..
Men det ska inte vara en själ hemma. Vilket gör mig lite ledsen.
Hmm, ingen tårta på sängen detta år kanske..

När jag fyllde 18 bakade mamm.a den här snygga tårtan, haha


Ser ni vad det ska likna??

:)




Jag kände att jag absolut inte hade något skojsigt att berätta om idag..

Äh. så kan det vara..

Nu klarar inte mina ögon å huvve mer data..

God natt peeps.



Kommentarer
Postat av: Minna

Jag gissar på manligt könsorgan eller en hand som räcker fuck you, låter mer likt dig kanske.. ;P

2009-05-15 @ 12:54:50
Postat av: Åsa

Krya på dig ! Hoppas du får en bättre helg :)

Postat av: Alexandra

snopptårta haha

2009-05-16 @ 02:28:18
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback