Hemma igen..

Då har man rullat hem från Umeå och roadtripen..
Helgen har ju varit super kul. Bästa på länge. Spontana things är ju inte helt fel ändå. Jag är ju mer utav en planerare med massa listor å sånt men även detta gick ju vägen.. Å som sagt kul var det.

Utelivet i Umeå var väl si sådär. Men vi valde nog lite fel ställe bara.
Men med rätt sällskap spelar ju det mindre roll..
Jag å josse har lärt oss att skaka rumpa till ny musik, haha..

Man fick lite ny energi av det här. Speciellt för mig och Fredrik som kände att vi höll på att ruttna ihop av Ström å Hoting.
Nu är det måndag igen och eftersom sömnen varit lite mindre hade jag gärna stannat hemma å sovit ut.
Men icke, det får jag göra nästa helg.
Och idag är det smått kaos på jobbet.
Många som är borta.
ca 300 mail, och lång kö på kundtjänsten.
Not fun..!

Och nu har även min kompanjon Kristin aka Reidun lämnat oss här på jobbet.
Mammaledig hela sommaren. Trist som tusan. Skratten kommer definitivt minskas nu.
Få se om jag är kvar när hon kommer tillbaka.
Time will tell.


Nää nu ska jag ta å ta tag i det hårda arbetet igen.
Hinner nog med nåt samtal och mail mellan mina gärspningar.

Have a nice day folket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback