Finally..

Äntligen har dagen kommit. Dagen då jag ska klippa mig. Wihow!
Då jag numera inte bara ser ut som en berguv utan som en förväxt berguv så är det verkligen dax att kutta av lite av mitt hår.
Men jag har inte riktit bestämt mig för vad jag vill göra.
Som vanligt säger jag att jag skulle vilja göra något snyggt, något coolt. Men ändå ha längre hår. Hmm  jaha, hur löser man det?
Men allt är bättre än hur jag nu ser ut så det löser sig nog..

Igår hade vi pyssel/städ dag hemma.
Tvättninga o städning av bilar. Sen mekade Fredrik medans jag målade om skottkärran. Som jag faktiskt ska måla blommor på oxå i morgon, haha. Benny tyckte det vara en mindre bra idé. Men det skiter jag i.
Det ska bli blommor på den!! Thats it!

Till middag blev det grillat,
sen en båttur i solen,
o efter det grillade vi marschmallows.

Det var en underbar dag. :)
Me love!

Nej nu åter till mailen,

Jag å Johanna är som kungar på det idag.
Speed of lightning :P..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback