...

Vänner är det viktigaste som finns. Utan er skulle jag faktiskt inte leva.
(Nej Minna jag överdriver inte denna gång :P)
Är glad att jag har så många fina personer omkring mig.
Tack för det!


Ikväll blir det bus med två sötnosar i Aspås.
Ska skjutsa Benny till stan, han beger sig till England i morgon igen.
Sen blir han nog där fram till midsommar.
Så då passar jag å mamsen på att träffa barna å systeryster med karl.
Alltid skoj!
Elina sägs vara inte bara i 3 årstrots utan i tonårstrots..
Hon slog på stort på engång. Haha, det är kul att titta på å lyssna men Sandra å Daniel är nog inte lika roade.
Tur att Isak börjat blive stor på riktigt och blivit en lugn grabb.
Fy så stor de blir.
Får paniken ja!

På lördag ska jag å Paco (Fredrik) dit, och då ska vi baka tårta, med barna. Och förhoppningsvis blir det nåt paket:)

I morgon blir det kul & bus med en annan lite gulliprupp. Nämligen Joppelina.
Då ska jag brumma iväg till h-dal å där ska planer smidas. Banne mig!!
Och sen på fredag tror jag att hon förvänta sig att jag ska bju på tårta.
Ofcourse ska jag det :) Har redan planerat hur den ska smaka o se ut..
Mumma, I hope!

Håller även på att försöka tänka ut vad jag å Fredrik ska ha för romanticdinner då på fredag..
Jag vet hur mycket som helst jag vill äta.. Men så länge det är en storjäkla köttbit så är jag glad:D

Nej nej men nu ska jag göra sista rycket på mailen som aldrig minskar.

Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: Minna

Hihi, klart du inte gör :P Jag hade ju för övrigt fel om att morgondagen inte kunde bli sämre för det blev den ju.. dött bilbatteri och havregryn över hela diskbänken, regn och elände.. usch! Men till helgen blir det sol sol sol och en solstråle fyller år. ;) Haha!

2009-05-26 @ 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback