A new day..

Tisdag idag och jag ska tjänstgöra ute i posten med Anna :D Skojs!
Skönt att göra något annat ibland..och eftersom tisdagar är så himla seg så hoppas jag på att det går fort.

Idag har jag en riktigt sån där lesstråkgråt-dag.
Ser ut som en förväxt berguv i håret, inget passar, har bara fula kläder, inget händer å bla bla.
Ja massa sånna lejjsamma tankar som tar upp tid och energi.
But it´s just one of these days.

Igår hade jag fröken Larsson på besök. Fun as always!
Nu är vi nära varann så nu kan man faktiskt "hoppa" över på en fika. Sweet!
Vi surrade om allt möjligt och så klart bara vettiga saker.. :P

Första dagen på Detoxen today. Eller bajsvatten som jag kaller det.. Det ser vääldigt äckligt ut men smakar rätt okej faktiskt. Persika o citron smak.. Men sen om det hjälper vette tusan. Märks väl framöver kanske.

Men pinkar 30.000 gånger om dagen gör man ju verkligen..

Ikväll känner jag att jag egentligen vill hälsa på min pojkvän å bara kramas.

Behöver lite kramar, kärlek o peppning idag..
Men i stället blir det aerobic men det kanske oxå hjälper.



Nää nu blir det lite mail och kundtjänstgrejs innan jag slutar för dagen.

Hejs!



Kommentarer
Postat av: Joppelina

haha, vänta du bara.. detoxen märks jag kan lova! :P Har varit wierd i 3 dagar nu.. haha. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback