Fredag..!

I mårse när första alarmet ringde, promenixalarmet, trodde jag det var ett skämt. Ut å gå nu?!
Jag var ju nyss ute å gick, har nyss lagt mig..
Jag antar att jag tryckte av eftersom jag inte har nåt minne av att jag drog på mig skorna å travade ut.:P

Men minns dock att en pojkvän ringde hmm, ja i natt någon gång.
Jag är som vanligt halvdö. Svamlade förmodligen nåt å skulle inte förvåna mig om jag började snarka..
Jag är inte så mycket att samtala med mitt i natten. Fredrik får skylla sig själv.. :P

Idag har vårat system kraschat och vi måste skriva upp flyttningarna för hand.
Vilket tar lite längre tid än vad det gör på datan..
Kladdigt och slarvigt kan man även säga att det blir..
Det jobbig är om man får nån som pratar väldigt grötigt, med utländska namn eller krångliga adresser.
Ibland vet ju inte ens kunderna vart de ska flytta.. Ja jösses.
Men det löser sig nog om ett tag. Sånna här saker brukar inte vara långvariga.


Idag är det Fredag o helg igen! Wiihow!
Blir hemma ikväll med mor och far.. Skönt. Tar mitt pick å pack till Hoting i morgon i stället..
Blir nog lite instapling av ve oxå i morron så det är bäst jag håller mig hemma å hjälper till..

Pappa kommer att flytta hem nu. :)
Inget mer Näva. Iaf på ett tag antar jag.
Så nu är det en ny utmaning som börjar..
Med blandade känslor.

Nej men nu work.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback