Trötter..

Jag har blivit en riktig slöfis de senaste dagarna. Vill sova hela tiden, trött jämt, sover till typ halv 7 på morron å ändå är jag inte piggare. Jag brukar kliva upp vid 6 tiden om jag inte ska ut å gå, då blir det 5.
Och nu känns det som att jag var tootalt crazy i huvvet att jag ens tänkte tanken på promenixer på morron.
Nu skulle jag kunna sova all the time..
Halv jobbigt faktiskt..

I går på aerobicen gick det sådär. Efter ett tag kände jag mig helt orkeslös och yr.
Energin tog snabbt slut..
Sen kom huvudvärken och den sitter fortfarande kvar. Börja trappas upp nu, trots tabletter.
Skumt å jobbigt..
Efter passet var jag tvungen att få i mig nåt snabbt, så det blev en proteinbar, med smak av banan. Blä blä blä!
Det smakade bananlack, sånt där man fick på tänderna när man var liten. Urk!

Tänkte jobba över idag men vi får se hur det blir.
Time will tell.


Nej nu åter till annat..

Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Madde

Du håller nog på att bli sjuk gumman! Innan jag blev sjuk var jag ute coh gick men blev förbannad på mig själv för att jag inte kunde gå snabbt. Men jag var helt utmattad i kroppen. SÅ VILA babe :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback