Tonight!

Fredagkväll och pyjamasbyxorna har varit på sen klockan 6.
Myskläder is my thing..
Känns lite trist dock. Mer trist än skönt å mysigt faktiskt..
Sitter å funderar på vad Fröken Larsson hittar på med.
Tycks mig veta att hon är i Hammerdal men ändå har vi inte planerat i hop nåt, hmm. Klent klent..

Tror det är ganska torftigt på tvn i kväll oxå.
Ja, det blir nog en ridig kväll.
Är svinigt kallt ute så tänkte inte lura mig ut på nån promenix.
Meen pappa har tvingat mig att fara på span i kväll efter flåbusan.
Så det får nog bli mitt kvällsnöje..
Pappa gav mig ett tips när jag var yngre och ja om det någon gång skulle bli så att jag var tvungen att slå ner nån.
- Om du ska slå, slå ett enda riktigt slag så dom ligg. Sen ere gjort..
Mmm, jajjemänsan.. Snabbt å smidigt.

Jag har födelsedag även denna fredag.
Blivit mammas marängtårta med hallon, paket å ex. grannarna var på besök.
Iofs firade vi mest att pappa kommit hem men jag fick vara med på ett hörn.
Fick en jätte fin stooor packarväska, slipper nog dra med både väskor, påsar å strösaker nu. Allt ryms i en väska. Good!
Sen fick jag även pengar... And that I like very much!:P


I morgon är det logen premiär, för tillfället är jag inte så laddad men det kommer nog.
Har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig, men jaa det blir väl kläder iaf..
Men när vi väl är där ser jag det roliga framför mig;D
Jag å Larsson smusslandes i skogen, haha. Nice de!
Ett peppsamtal med bruttiluttan i morgon är jag på G..


Jag vill härifrån.
Min tryggzon är inte här just nu.
Jag blir nog snart galen tror jag.



Blir nog inge mer bloggande för ikväll..
See you later!
o
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback