Sömnbrist..

Det var nästintill omöjligt att somna igår.
Låg o grubblade på en massa viktiga saker som jag vill ska ordna upp sig nuu!.
Sen var det varmt och ca en miljon mygg innne på mitt rum som verkligen suktade efter mitt blod.

Sen var det ett gäng grabbar på stranden som fiskade och grillade. Så både jag å mamma var tvungen att kika vilka det var.. Kände inte igen dom men lite oliv förde dom såklrt.
Gick å la mig igen, försökte verkligen sova. Näää gick tamme tusan inte.
Gick upp la mig framför tvn, kolla på nåt skit skumt program.
Vaknar typ vid 2 tiden att pappa snarkar som bara den. Lampor är tända och jag är allmänt förvirrad.
Lägger mig i sängen. Men myggorna är fortfarande kvar så jag halv sover fram till 4 då jag blir helt galen och byter rum..
Och lyckdes somna några timmar..

Ja så jag känner mig lite slö. Sen har jag inte kommit i kapp min dåliga sömn sen jag var barnis, haha.
Och nu känner jag mig bara stressad för att inget går som jag vill att det ska.
Datan har blivit totalt crazy och är så jäkla jobbig att mitt stygghumör kommer fram.
Jag och datorer går iten hand i hand direkt.
Fy tusan!
Så min plan har kraschat för längesen..
Nää nu måste jag speeda upp mig lite..
Sees!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback