Like it was yesterday..

Igår var jag en snabbis o kollade på de vackra flickorna och stiliga pojkarna..
Som vanligt var de bedårande. Fanns ju även denna gång några udda val, men ähh så ska de ju vara. :)
Träffade på min balkavaljer och jag gav honom idén att nästa är kanske vi ska göra en comeback?..
Bara hoppa in i ledet lixom. Vem kommer märka..
Men han var verkligen inte på, haha..

Ännu en gång kom dessa känslor tillbaka om studenten, lyckan, det fina ja allt det där roliga..
Så jag var inte så långvarig. Kollade på några jag kände ingen sen drog jag min kos.
Kände mig svagt malplacerad med min haglöfsjacka som luktade kallrök, haha..

Igår kväll skulle jag ut å promenixa men då började det hällregna. Det var som att himlen öppnade sig och det slutade aldrig.. Så ja det var inte så mycket att göra faktiskt. Kvällen försvann ju ändå, fort som tusan..
Men ikväll ska jag nog på ett aerobicspass..


Ähh fy vad tråkig jag känner mig idag...
Har som inget att berätta..

Jaja it´s time to work I guess!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback