Kvällsdopp...

Idag efter jag i benny hade gått lös ett tag på boxningssäcken kände vi att det var dax för en tur i sjön..
För mig var det sommaren första dopp.
Jag var lite impad av mig själv för jag gick i på en gång.
Men slänga mig i från bryggkanten klarar jag inte. Får för mig att jag kommer få en mega chock o börja krampa haha nää men att gå ner i vattnet med starka steg är bättre för mig.
Men det var riktigt skönt att svalka av sig.

Sen nu efter jag klippt gräset såg den spegelblanka sjön lockande ut.
Så jag å "lillebror" hoppade.
Jag tog även en simtur bort till grannarna o språkade lite.
Really nice :)
Gjorde en riktigt ute natur feeling med att duscha i sjön oxå. Känns som att håret luktar lite extra gott, haha..

Nää men nu ska jag ta å cykla bort till bommen å slänga igen den. Så vi inte får några nattliga gäster inatt:P..

I morgon hoppas jag på att mina planer håller lite bättre.
Men tydligen har mamma som vanligt smackat in några planer in i mitt schema, hmm..
Så vi får se vad som blir av.

Ja men god natt alla!!


Förresten så träffade jag en tjej i helgen som läser min blogg.
Det tyckte jag var skoj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback