blåmärken, tallbarr o bitmärken..

Det är bara lite utav det som man hittade på söndag morgonen..
Hade grymt mycket barr i skorna. Förmodligen efter mitt å Larssons försök att gömma alkohol i skogen, plus att x antal kisspauser, haha.. It was like the old days :)
Innan logen å kurragömma i skogen var det förpärla hos Oscar ute på Andersnäset..
Fun as always!
Men kallt, vi satt i hopkurade under täcken, filtar och infravärme men det tog lite, så det vara bara att ta till the good stuf på en gång :P Spriten!!
Som vanligt är jag å Josse annorlunda på det söta sättet.
Egna stora fina "plast" glas, ny inköpta, jordgubbsvin och färska jordgubbar.
Kunde inte ha blive bättre faktiskt..

Blåmärken uppkommer alltid efter en utekväll på nåt vis.
Inte för att jag vurpar särskilt mycke men jag stöter nog in i bord, stolar, stoplar, bilar, ja allt möjligt som är ivägen.
Plus att jag har två bitmärken som blivit till blåmärken.
Ja en del karlar i Hoting är inte helt 100, haha.
Var en som råkade spilla ut min cider, på byxorna såklart.
Då dyker han ner å biter mig, hårt, på låret..
Jag undrar om han är riktigt frisk..
Senare kommer knäppgöken å hugger mig i andra låret...
Ja, vad säger man. Jag blev mest förvånad att man kan göra så..
Haha , det var nog tamme tusan kvällen krigsskada.

Men det var en mycket bra kväll faktiskt.
Dansande som en toka. Jag o Joppelina hoppade runt som tjynnan på grönbete.. Haha ja det var skojsigt de.
 Men saknade my baby som tusan när vi var på logen.
Han låg hemma och var sjuk haha, snäll flickvän jag är.
Han är ju ingen danskung heller så han valde att inte gå på dansen, utan vara kvar hos Oscar. Men vid tolvtiden blev kraxandet å slöhet för stor så han vandrade hemåt..

Sen vid 2, 3 tiden på morron hoppade jag glad i hågen ner i sängen..
Surrade till mig skjuts med ett gäng spelglada grabbar..
I fyllan å villan blir man ju polare med alla, haha.
Lyckades även surra till mig en korv oxå från korvtantens dotter..

Ja men det var lite om vad som hänt i helgen.

Nästa planering är för midsommar..
Känner smått panik faktiskt, det är ju snart.
Fy tiden går så himla fort.
Så dax att knugga geniknölarna om en fin outfit, snapsvisor och lekar..

Larsson kanske en fika till veckan?:)

Nää, men nu ska jag ta å worka in lite..
Sen blir det balen....

Åhh får såna där känslor igen från min egen bal..

See you peeps!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hm...den där spelglada tycker jag mig känna...;)

2009-06-10 @ 08:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback