1 april???

Jag hade en liten konversation med mina kära kollegor i mårse..

S: Alltså, det är inte så att vi får sluta tidigare idag??, typ halvdag?
Jess: haha njee det tror jag inte vi får..
Ted: Inte idag men i morgon får vi sluta kl 12 va?
Jess: Ja, det blir nog halvdag då för oss..
S: Men VA?  halvadag? Nejje, vadå jag då? jag är ju bara timmis, det gäller ju inte mig.!!
Ted: Jaha, du är timanställd ja. Då jobbar du nog hela dagen..
S: Men aldrig, fan det kan inte jag!!!! (Tårar i mina ögon har nu börjat bildas). Men jag frågade ju nån, vem var det. Fan hon/han ljög för mig... Vi skulle ju vara ledig HELA dagen!!!!

Men vad ska jag göra nu? Jag måste prata med Anders, skicka ett låååångt mail..

Jess: Men susanne, visste du på allvar inte att vi jobbar i morgon??
S: AAA, näää buhu.  :(


Sen börjar både Ted och Jessica råskatta och sa att  de bara skämtade... Att jag kan vara lugn.
Jag ville både slå dom och krama dom, hahaha.. Men jag blev ju glad att det var ett skämt, men det var ju såklart att det var jag som skulle åka dit..

Ja men då har man fått upplevt första april två gånger detta år . :P

Denna dag känns mycket bättre än gårdagen, iaf. BRA!
Igår var jag inte mig själv men idag känns det mycket bättre:)

See you later!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahihohohaahiiii, det var så roligt, men ganska snällt ändå:)

2009-06-19 @ 01:11:51
Postat av: Alexandra:)

Haha fan va kul :P

Postat av: Jessica

Dags för update snart ju =)

2009-06-25 @ 12:24:10
URL: http://msjeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback