Zzzzombie..

Oj oj idag är fröken Wennberg trött. Men jag har ju endast mig själv att skylla..
Det känns som att jag har dryckit flera liter sprit och sovit 2 timmar.
Men jag var ju spikandes nykter i går och har sovit typ 3,5 timmar, haha så vad är problemet lixom..
Jag å Madde vara chaffis till snyggobrudar igår. Eller madde körde jag sjöng och såg alltmänt fåraktig ut :P..

Det var en trevlig kväll :) Lite dansande å surrande..
Men man tänker verkligen på allt omkring när man inte nykter. Man går ganska försiktigt fram i kön, puttas inget när man ska fram till dansgolvet, hoppas snabbt undan när man upptäcker att snart kommer mina tår krossas.. Ja man har ju helt enkelt lite mer koll på läget. : )

En godkänd kväll för ett nykterttillstånd..

Det bästa var ju när vi alllla på typ 10 pers travande förbi kön som vi var några rockstars, haha..


Jäjä nu ska jag arbeta lite. och hålla tummarna på att ögonen inte faller ihop :P

Jag tror jag börjar bli lite gammal..


Hejs!



Jag blir tokig på mina jäkla drömmar..
 Let it go!

Kommentarer
Postat av: cindy

Ibland är extrem trötthet värre än bakis, det fick jag uppleva igår med en lång dag inkl jobb efter 4 timmars sömn :S Fyra dagars festande innan gjorde det ju inte lättare :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback