Yesterday..

Igår efter jobbet var jag på bokaffärn och införskaffande mig lite nya böcker.
Det svårt måste jag säga.. ´Men om jag hittade 4 st så behövde man bara betala för 3, så jag sökte verkligen.
Och kom därifrån med 4 st nya pocketböcker :) 
Eftersom det var ett tag sedan jag läste så köpte jag inte jordens jobbigaste böcker, lite lättsamma sådär.
Min koncentration är oftast inte på topp.. :P
Minns så klart inte vad böckerna heter men den ena är den första Twilight boken, sen en om tsunami katastrofen där en familj splittras å så vidare, sen en skojsigare bok av Martina Haag tydligen hennes fjärde bok i den serien, ingen aning om man måste ha läst de andra tre men hoppas inte.
Sen var det en till, som hette nåt med små söta citroner haha eller vad det nu var. Citroner var med iaf:P..
Ja så jag har ett par kvällar framför mig med bokläsning :) Kanske jag blir lite mer effektiv i mitt tänkande eller bara liite smartare. Sägs ju att man ska bli det om man läser mycket..

Inhandlade även vårrullar igår som jag åt till middag med wookgrönsaker och chilisås. Det var mums!
Även lite dip o morots & gurkstavar åt jag på kvällen efter en promenix med Madde.. så man kan säga att jag hade vardagslyx! I like!
Var ju ett tag sedan jag å Madde var å promenerade tillsammans, o det märktes. Inte så att vi inte hade nåt att prata om.
Men det var helt plötsligt jobbigt att gå o prata samtidgt. Haha, och den raska takten vi hade before var inte alls den samma.. :P
Men efter ett par rundor är vi nog tillbaka till vårat gamla vi.

Nää men nu är det dax att starta dagen.

Å idag är  det inte Tisdag, vilket är en j'kla tur..
För tisdagar är nog veckans värsta dag..

Men idag onsdag!



Kommentarer
Postat av: JossakossaMuuuu

Små citroner gula är en superbra bok. Läste den i Norge, riktigt feel-good. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback