Stråket -09..

I fredags var det stråket premiär. Och kvällen blev mycket bättre än vad jag hade tänkt mig..
Eftersom vädret var crap så var även humöret ganska nere.
Men efter några drinkar och snygga brudar så blev man på topp:)
Och så även kvällen!


Snygga brudar!


Systrarna Larsson :)


Folket..


Vi rockade gärnet till The Women!


Ett glatt gäng som jag stötte på inne på ett tält..

lördagen var jag , syster yster o madde ut å slängde våra ben jädrar annamma.
Det var riktigt roligt alltså. Var ett tag sedan jag å syster var ut så det var riktigt kul.
Att dansa till bra musik gör kvällen. Sen träffade vi å lite diverese människor.. Några crazy, några lite mindre crazy. Haha.

Tyvärr har jag såklart inga bilder från lördagen. Men kanske Madde har, hmm..

Jag sammanfattar helgen som kanon!

Nästa helg kan jag inte längta nog till då jag äntligen ska få träffa kärleken..
Mys mys mys på hög nivå.
Inge yran för oss och det känns skönt. Kommer nog att vara lite avis men ähh. Yran kommer igen nästa år :)

Får se om det blir en sväng in på stråket i morgon. Beror på. Men då blir det nyktert..

Nu, promenix i det fina vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback