Små citroner gula.



Den boken läster jag just nu. Och jag gillar den mer & mer. i början tyckte jag att den var sisådär.
Men i går kväll ville jag egentligen inte sluta läsa..
Men var ju tvungen. Läser fram till tolv, halv ett nu varje kväll nästan. And I love it!

Men jag är fortfarande lite mer kär i den andra boken. Mossviksfruarna.
Vet inte vad det är men den är fast svetsad i min hjärna..
Den är liite smått förvirrande i början, innan man har kommit in i författarens tempo och hennes korta intensiva meningar.
Men jag tycker som om budskapet på nåt vis:D

Ajja, läs den eller inte. Ni bestämmer själva :)


Idag har jag peppat brudarna jäklarannamma att, Nollat ska vara lådan idag!
Efter jag ropat ut detta och tänkt några sekunder så inser jag att jag har ju lixom hoppat om orden.
Lådan ska vara nollad idag, var ju mitt budskap..
Men det kom fram vilket för vi har noll mail i vår låda just nu! Wihow!

Jäjä, men snart är det helg.. Igen. går hyffsat fort.
Jag jobbar endast i morgon sen blir det stan.
Innan dess ska jag hitta ett par stekpannor, så jag kan börja lga lite mat.
Kyckligsallad kan jag inte leva på hela livet..
Plus att jag å kärleken ska laga massa gott när han kommer. Åhh vad jag längtar!♥
Tihi o jag ska äta massa ben&jerrys goooda chokladglass,.
Loove it!

Nej men nu är snart rasten slut..



Idag är det en bra dag :) Änsålänge

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback