Kafferep..

Vad är det man kan göra när det är skit väder ute, när man har tråkigt, less, glad, vill umgås, ha roligt, ja allt.
Jo fika! Man kan ju alltid fika.. :)
Och jag måste säga det själv att jag är en jäklajäkel på det. Och resten av dem jag känner haha.

Igår var jag, therese o madde hos Johnna som hade gjort blåbärspaj med egna plockade blåbär :) Mycket gott vill jag lova.
Sen toksurrade vi ett tag, kikade på gamla kort sen madde, johnnas o therese ungdomsår. Haha småbarna.
Fanns även en bild på mig, och jag låtsades som inget haha. Fy är allt jag säger..

Sen gick ja o therese en promenix och efter tag kom en hurtig pingla förbi joggandes.. Maddehurtbulle ska jag börja kalla henne. Så då fick ju jag å therese en fin utsikt en tag, haha.. Maddes rumpa är hot! :P


Sen blev det hemgång och tvätthängning..


Jag har fortfarande inte läst ut boken. Jag har bara nåågra sidor kvar. Men jag har ju helt enkelt inte haft tid.
Det har varit stråket, å allt annat så att läsa har helt försvunne..
Men slutet ska bli spännande. Jag väntar som på att nåt riktigt smarrigt ska hända.. hmm.

Aa, idag kommer Fredrik hem! :) <3
Nej men nu jobbar. Ses later on!


Kommentarer
Postat av: amanda hagestål

fin design (:

Postat av: amanda hagestål

fin design (:

2009-07-30 @ 13:56:29
URL: http://amkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback