Hair..

Syster yster har efterlyst npgra bilder på mitt hår då hon inte träffat mig än.. Så här kommer några som blev halvt bra iaf.
Är inte så bra på att fota mig själv:P


Rakt hår :)



Lockigt hår :)

Och det blev även en sommardag oxå i helgen så då fick en klänning åka på.. :)

Som sagt så har jag inte riktigt lärt mig hur jag ska få till det bra än, och bara att duscha första gången med håret tog typ en timme haha. Fredrik kommer bli galen då det kommer ta ännu längre tid för mig att göra mig i ordning på morron eller för en utekväll:P...

Jäjä, han får leva med det ett tag.


Nu säger jag hejs å god natt.



Kommentarer
Postat av: Emma

toksöt du är med långt hår. fast du e ju söt med kort hår med.. aja du förstår nog vad jag menar! det är en komplimang iaf;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback