Ångest+beslut..

Jag står i valet o kvalet om jag ska följa med brudarna på stråket ikväll..
Det är ganska mycket som säger emot, men det skulle bara vara så himla kul..
Men jag har ju egentligen haft mitt skoj redan. Men ändå så är det ju endast stråket en gång om år.
Haha, beslutsångest femtusen..
Jaja vi får se hur det blir..
Beror mest på tiden vi kan åka..


Sen har jag en annan känsla som tär.
Men kan inte riktigt beskriva den, eller förstå vart den kommer ifrån.
Och det är lite störande faktiskt...
Har så skumma tankar, drömmar, känslor..
Hmm ja jag vet varken ut eller in med mig själv ibland.. Eller oftast kanske jag ska säga.

Sen jag har drömmar, eller mål. Som jag förmodligen inte kommer nå. Och det är inte så jäkla kul.
Det är lika jobbigt att inse varje gång...


Idag regnar det som alla andra dagar. Men om vi ska lita på yr.no så ska det bli bättre väder ikväll :)


Josefinalina, om du läser detta. Vad ska du göra ikväll?
Nää men bara att kicka igång lite mer med arbetet nu då..
Idag är inte Stina här, boooring as hell!
Fy för att vara sjukling alltså..
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Hellu, ikväll? No idea. Om det slutar regna och blir bra väder ska jag nog strosa på stråket kanske. fika & sådär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback