ojoj...

Trött trött. Tror åldern börjar ta ut sin rätt. :P Att vara barnvakt är slitsamt.. Fast har inte gjort så mycket ändå. Typ gett dom godis och tvingat ner dom i sängen:P
Haha jordens roligaste moster.. Nädå riktigt så farligt är det inte..


Så här snygg o fräsch känner jag mig idag..


Var en sväng på stan idag å gjorde av med en massa pengar igen. Stupid me!
Två träningströjor, smycken och ett par skor. Bara vanliga, hmm vad säger man gympaskor?:S
Ähh, sånna iaf. Rea på skopunkten så ja jag slängde åt mig nåt.
Sen lämnade jag in andra min sko som gått sönder i fodret. Jooobbigt! Att dom ska strula så.
 
Å smyckena jag köpte, hmm ja ett par bigass örhängen som jag gissar att jag inte kommer använda så mycket.
Men jag försöker tuffa till mig och lixom. Ja, vad vet jag..:P
Men eftersom jag ofta är ful i håret å har det uppsatt plus att jag använder svart ganska ofta. Ja då passar stora örhängen utmärkt :)

Såg även en mössa som det stod bad hair day på, som jag skarpt funderade på att köpa.
Men njee ville inte sänka mig till den nivån:P

Nää nu jäklar ska jag ta å tvätta bort ansiktet (sminket alltså) och lägga mig framför tv.
Ringa min pojkvän oxå kanske..

God natt alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback