Last..

Sista rasten för dagen. Nice! För det innebär att jag slutar om sisådär 30-40 minuter. Skönt!
Och då ska jag direkt till Carina och göra nåt med håret.. Om det nu går..

Sen ikväll, hmm ingen aning. Förmodligen inte så mycket. Några avsnitt på datan kanske. Time will tell.

Idag har jag enbart suttit och svarat på mail. För vi har typ 800 st och vi brukar ha max  ca 200.. Så vi har ju det vi gör..
Men även fast bara gjort det å inga samtal som avbrott har jag inte hunnit så många. Hmm, ingen aning varför fakstikt.
Har inte varit jätte slö idag heller, haha..

Men har i bytt plats nu. Kändes super konstigt i mårse men ja detta blir nog oxå bra. Hitta även ett par högtalare så nu är det Rix som gäller all day loong:)

Åhh fick veta att jag ligger långt ner i kön för att få den.
Suck. Man ska som inte börja tänka på nåt. Nånsin.
För jag vet ju egentligen inte vad jag vill eller vart jag vill än.
Bara jag hamnar nånstans. Inom en snar framtid.
Vill bara att allt ska bli bra. Är det verkligen för mycket begärt?

Ma råkes later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback