!!!!!!!!

Idag vill jag bara skrika åt alla kunderna ÄR DU HELT JÄKLA PUCKAD ELLER??!!!
Men såklart gör jag inte det.
Men det känns verkligen att det är måndag idag.. Tråkmåndag!
Och aggressiv å less är jag som tusan.

-Men ryck upp dig för helskotta!!, skriker Ted med jämna mellan rum
-Aldrig, svarar jag! :) (med ett svagt leende på läpparna)

Jag känner inget behov av att rycka upp mig. Jag kan inte. Jag vill vara en suris. eller en lejjis snarare.
Det är inte min dag idag!
Å helgen har gått så himla fort. För fort.  Känns inte som att hann med. Hann med min älskling.
Nu har han åkt tillbaka till Stockholm och det gjorde väldigt ont i mitt hjärta när jag var tvungen att lämna honom.
No fun at all!!




Men bara att bita ihop. Nu blir det inte lika länge han är bort. Det är bra:)


Känner inte direkt för att boxas ikväll. Men lika bra att göra det. Annars får jag en massa ångest å så blir jag med deppig.
Nää det känns bara onödigt.
Kanske får jag ur mig lite agressioner.



Jag måste verkligen ta tag i vissa saker.
Jag vet så mycket väl om det. Att det är ett problem. Det är det även för mig. Så då ganska självklart för dig.
Men jag försöker.Jag ska försöka hårdare.
Men det är inte lätt.
Det är saker som jag har brottats med sen barnsben.
Känslor som aldrig försvinner.
Som alltid får en att tänka mörkare.
Helt onödiga, överdrivna tankar som förpestar mitt liv.

Jag måste bara hitta mig själv.
Så jag får en känsla om mig själv att jag duger exakt som jag är.


Can I find my self out there?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback