Utmaning..

Matvanor:
Bästa maträtt?
Kycklingwok, pannkaka
Bästa dryck? Bubbelvatten med smak. Just nu med mango..
Hatdryck och maträtt? Hmm, tycker inte så vidars om brunabönor..
Bästa alkoholdryck? Cider o drinkar..
Smågodis eller färdiga påsar godis? Smågodis
Favoritglass? Ben & Jerry glass med choklag bitar i


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Hmm, olika men senaste tiden allt för mycket..
Har du mer skor än kläder? Nepps..
Favoritplagg? Pyjamasen, en fin tunika.. Helst inte ihop så klart:P
Hatplagg?

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar
Vad vill du bli?  Ja om jag det visste..
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Önskar att jag kunde säga ja, men tyvärr..
Är lönen viktigast? Nej det är den inte, men det spelar stor roll..

Boende:
Lägenhet eller hus?
Hus
Framtidsplaner med boende? Nåt Eget..
Litet eller jätte stort? Mittimellan:D
Drömboende? Villa med en stor balkong, och som går runt hela huset..
Landet eller mitt i stan? Just nu stan, senare mittimellan..
Mysigt eller sterilt? Mysigt såklart:D

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nepps..
Är otrohet okej? Nej det är det absolut inte...
Älskar du någon? Ja..;)
Betyder familjen mycket för dig? De betyder allt. 
Är du lojal? Jag hoppas det..Tror det..
Tycker du om att dricka dig full? Haha, vill gärna minnas kvällen med ibland blir det inte riktigt som man tänkt ;)
Hemmafest eller gå ut på krogen fest? Båda två..

Blev utmanad av
Lizette..
Jag utmanar Josefine, Sofie och Madde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback