Underbart!

Min helg har varit underbar :)
Jag å Fredrik har bara varit.
Fredags hemma hos mig, kollade sex and the city filmen och ja Fredrik höll nästan på att avlida. De sista 40 minuterna var jobbiga. Speciellt när jag inte talade om för honom att den var över 2 timmar långa, ops!:P
Men jag är stolt över honom, han kollade snällt :D

Sen lördag tog vi bussen till stan. Fick Bennys bil som syster haft.. Och vi ja tog varvet på stan. :D
Kändes som att vi åt mest, haha.
Sen tittade vi förbi Sandra å co och fikade.. å spelade gitarrhjälte med Isak. Jag kan ju meddela att jag är apkass på det där. fy!

Sen for vi vidare till Hoting, kollade film, :D Myys!



Och jag var inte hemma förens efter elva i går kväll. Blev även film å smoothies:D
Blev sent men helt klart värt det,
Och Fredrik hade ställt i bilen så så fort jag körde över 100 km började bilen pipa, haha. Så det vara bara att lyda snällt å ta det lungt. Men det var ändå sån snöstorm så jag kunde inte köra så fort. Uscha hatar att köra i sånt väder.


Men som sagt helgen har varit super bra.
Me love!




Nej nu är min rast slut.

Pussen!



Tre ord som betyder mycket.
Väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: alex

rasta susan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback