time..

Tiden är alldeles för knapp ibland.. Man hinner inte riktigt med det man vill.
Så ikväll blir det ingen dans. Men men thats life. Så då blir det stök med massa annat. Bla färga håret. Så jag slipper denna genomskinliga skalle. Ugly!

Idag har jag inte alls varit produktiv. Fingrarna har gått segt som attans.. Men men snart är det helg och det är sköönt!

Imorgon blir det tillfixning direkt från morronen. Vi åker till stan klockan tre så hem att snygga till sig hinner man inte. Så jag tar med mig ombyte å lite smink å så för att piffa till lite innan vi åker. Men fluffrillan å så måste jag försöka fixa på morgonen. Jag hoppas att den håller dig hyffsat bra oxå.



Tror att det kommer bli en lyckad kväll i morgon. :D Tjo och tjim.
Lite booring med möte från början. En massa prat som jag förmodligen inte kommer förstå mig på eller komma ihåg. Men det är bara att bita ihop och le lite vackert... För sen blir det ju middag och lite alkoholintag oxå och då jäklar alltså..



:)

Nää nu är rasten slut och det är dax för möte innan jag slutar.

Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback