The weekend!!

Oj oj oj vilken helg det varit. Suveränt bra alltså:D

Fredag
Började ju med arbete. Men dagen gick väldigt fort. Eftersom vi slutade klockan tre. Då bar det iväg til stan.. Stämning var på topp:D.. När vi kom fram vid Clarion Hotel Grand ville man ju typ hoppa fram till baren och starta partyt men icke. Först det tråkiga:P.. Så vi fick namnlapp (haha ja töntigt men sant) och fika.. Mackor som tamme tusan bestod av gräs.. En tuva av gräs.. Kände mig som en ko.. Men jag å Minna haffade åt oss en näve godis som lugnade oss lite:P.. Men då såklart prasslade vi oss igenom iaf halva mötet.. Ops!
Mötet var långt, för långt men inte så tråkigt ändå som jag trodde.. Han som talade hade några skämt och ess i skjortärmen. Och även ett par trosor visade det sig, som han trollade fram haha.. Ja jösses..

Sen hade vi ju hört att det var bordsplacering. Shit i helvete! Var min reaktion. Då skulle alla tjejer ta en symbol ur en påse o killarna en symbol från en påse. Sen skulle man lixom hittta sin symbolkille. Sin kavaljer. Fy fan vad sånt är pinsamt alltså.. Men det gick hyffsat bra. Jag å Minna satt nära varann ändå, så några tecken var allt som behövdes så förstod vi att du var det kisspaus..

Kvällen var kul faktiskt. Desto mer vin folket drack desto pratigare blev dom. Men allstå det är ju helt sjukt hur crazybanaz gammfolke blir efter några glas.Och när bandet började spelade fick man inte plats på dansgolvet som de stutsade och ja deras taktkänsla var väl inte heller på topp..men kul hade de nog:D

Jag å Minna satt å surrade med allt och alla. Tyskar, som vi först trodde var Italienare, som ja snackade en massa.. Sen en massa Hackås-bor:)

Kvällen slutade vid ett tiden, tror jag. bussturen hem gick faktiskt ganska fort och jag fick tillåme chaffisen att stanna hos mig:P
Men i största allmänhet var kvällen kanon:D

Lördag


 Och det var alla hjärtansdag.. Jag hade varit lite små cranky på Fredrik för att han drog jordens dummaste skämt. Han ljög om att han hade köpt en alla hjärtansdag present som´jag skulle få hitta åt då den dagen.. Men nej då det var ett skämt. Oj va kul då.. Eller inte. Han brukar säga att mina skämt är kass, men haha hello vad är då hans:p..
Och jag som hade skickat gelehjärtan och ett loveletter till honom. ´Ja säg karlar..

Men jag fortsatte som vanligt trots att jag var lite besviken, :p.. Jag å mamma for på byn. Jag handlade present till Carina och vi stutsade runt lite. Sen skulle mamma käpa blommor till Carina, och i å med att jag går in i affären hoppar Helen på mig, hon som äger affären, men gud så bra att du kom vi har letat dig med ljus och lykta. Ehh, va säger jag helt lost.. Ja vi ha blommor till dig :).. Men jaha, jag blir stum och alla säkert 10 pers, som var där inne stirrade på mig.. haha tydligen såg jag ganska rolig ut.. Men då hade iaf min älskling skickat rosor till mig. Glad var det minsta jag blev. Snarare överlycklig..:) Plus att han hade ju fixat detta förra veckan när han var i Hoting, haha vilken filur..
Så jag måste säga att jag fick dåligt samvete för att jag muttrat på honom i några dagar för ja det där skämtet.. Nog för att jag fortfarande tycker det var dåligt. Men han är ju ändå bäst. Min pojkvän. Extremt lurig men bäst:P

Senare blev det hemliga 50-års kalaset.. Herregud så kul jag hade.. Carina, josses mamma, var i chocktillstånd i minst en timme.. Hon visste som sagt inte om något.. Men det var jätte trevligt. God mat och extremt trevligt och roligt folk.
Jag tillhörde cateringfirman och familjen, haha.. Jag är den lilla extra dottern. Så presenternade Mamma Carina och Pappa Bengt iaf:p. -En henna ha vi fått på sia om :D... Det var skönsång, en jäkla massa dans och ännu mera skratt..
Döttrarna Larsson hade trixat ihop en egen liten låt till Mamma Larsson. Fint mycket fint!! Sen även jag hamnade med på scenen då vet jag inte, men va tusan kul var det.. Sen sjöng och spelade Johanna en par fina låtar oxå. Ja de var så att man fick tårar i ögon.. :) Sen var det som sagt dans för hela slanten. Vilket sväng gäng. Jag hade svårt att hänga med:P

Vid tre tiden var jag hemma igen.. Tanken var att jag skulle köra hem.. Men hello spiknykter på ett kalas, hur boring får man vara.. Så jag fick åka med några andra och drack lite vin och diverse drycker vid middagen och ja hela kvällen :P

Men som sagt kvällen var de bästa:D

Så tack familjen Larsson för att jag blev bjuden:D.


Idag är det söndag igen och det har inte blivit så mycket. Sandra å dom har varit här så vi var ute å stökade på på förmiddagen, sen hälsade vi på pappa, for på dollar sen åkte jag med dem till hammerdal för att hämta bilen.
När jag väl kom hem igen bytte jag om till myskläder och slängde mig ner i soffan.. Skööönt like hell.. Men nu snart börjar det bli dax för sängen. Vill inte gå på jobbet i morgon. Samma sak ,samma vardag. Vill inte, vill inte..!! Men det kanske blir bättre när jag väl är där. I hope..

Nää men nu ska jag jumpa in the shower sen ringa min prins..:)

God natt folket!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej Wennis! :P hihi im good!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback