sleepy..

Jag hade verkligen kunnat lega kvar i sängen i mårse.. Varmt å gosigt.. Sen drömde jag nåt mysko, nästan alla jag känner var med. Alex, josse,fredrik, jörgen, sofie, ja alla var med!! Vi stod å väntade på att få duscha.. Typ alla stod i ett ja rum i handduken å väntade. Och sen dök alla killar from my past upp. Det var mindre kul..
Ja jag drömmer alltid skumma ologiska drömmar..

Men guu vad jag är trött på elektriskt hår!!! Jösses..

Spelar ingen roll hur mycket balsam eller hårspray jag använder så flyger det iväg.. Fy!
Någon som har några bättre tips?!

Idag ska jag å mamma försöka göra ett ryck i bennys lägenhet. Som jag ska bo i  nu när han är borta..
Det ser ut som ja, skit rent ut sagt... Hur man kan få till det så där utan att själv inte bli galen är oförståligt..
Jaja men vi får se hur mycket vi står ut med..

Nää men nu ska jag koncentrera mig på arbetet å statistiken.. pust å suck!

puss å hej..




Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej.

Ja att hitta lght i Östersund är inte det lättaste, särskilt inte om man vill bo centralt. Akelius har jag för mig att dom inte har bostadskö om dom inte ändrat. Dom jag bor med, storsjöförvaltning har ingen kö heller. Så där kan du kolla på hemsidan när de lägger ut lght:er eller ringa kring innan den sista varje månad och kolla om det kommit in något. På ostersund.se kan du se alla olika bostadsbolag, blocket.se kan du lägga ut en annons på eller kolla in annonser. Hoppas du hittar något, och om jag hör något så hör jag av mig. Ev. kan Jimmy fråga om sin lght då han säger upp den, men den ska renoveras först antar jag innan ngn överhuvudtaget kan flytta in.

kram

Postat av: Johanna

Ja, silikondroppar funkar på mitt hår, då får det ytterligare lite fukt och tyngst ner.

2009-02-25 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback