Skepp å hoj!!

Idag är det torsdag, veckorna går fort... snart helg:D Å då blir det utgång.. Josse och Sofie ska komma YEAH!!
Tre musketörerna:)

I mårse var jag svagt duktig. Uppe innan sex, inget ovanligt iofs, sen cyklade jag lite och gjorde situps.. Mamma undrade om jag blivit knäpp.. Vilket jag förmodligen blivit.. eller har väl alltid varit. Men jag vaknade bara, av mig själv sen bara plötsligt hände det:P. Som på trisslotter:P


Alltså jag måste bara fråga.. Vad i h-vete är det för fel på Izzie i greys.. Ska hon bli psykisktstörd nu oxå?? Fattar ingeting..Väldigt knäpp o smått onödigt.. Nu när Alex äntligen börja bete sig som en normal person. Jaja inte världens problem:P

Sen när vi ändå är inne på tv grej. Linda Rosings program, haha det är ju underhållning det.. Ankläppen och slemproppar, snyggt.. Jag kommer nog se detta varje vecka :)

Jag har nu rast o då slutar jag snart. Vilket är bra.. Då ska jag skynda på byn för att köpa silikondroppar, för mitt flygande hår. Tack för tipset frisörskan johanna:D
Sen skynda hem för att laga mat, äta den, byta om och åka till stan å dansa.. Det var längesen nu så det ska bli kul:D

Men har glömt att betala avgiften!! Ops!! Får göra det imorgon..


Nej nu möte!!

Pussen!


Kommentarer
Postat av: Leia

Så fin blogg du har! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback