Sjukdom...

Hostade, kraxande, snorande. Mm that me för tillfället.. Inte jordens fräschaste direkt men är man sjuk så är man..
Är hemma from work idag.. Sitta där å plåga, både andra och mig. No thanks..
Så nu ligger jag pyjamasen i soffan och kollar SATC.. Underbart.! Så jag är ju extremt lycklig att har denna serie nu.. Tackar min kärlek för det:D

Men får så dåligt samvete att vara sjuk nu. När det är fint väder. Det är massvis med snö och solen skiner. Det är ju helt underbart ute. Dock lite kallt just nu men men... Fast hade jag inte varit sjuk så hade jag jobbat så jag hade iofs ändå missat solen men men. Det känns mer plågsamt att vara inne när det är fint ute..
Plus att jag det kommer inte bli så vidare mycket träning alls den här veckan.. Tänkte spinna igår men hello vem försökte jag lura om att jag skulle klara det.. Så ja jag får skjuta upp allt sånt till senare..


Nää men nu ska jag kolla mera sex and the city.

Soo long peeps.!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du på jobbet imorgon sjukis? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback