Pirr..

Idag skiner solen och då blir jag lycklig. Man fylls verkligen med glädje och längtan tills att våren kommer och man får ut å njuta.
Det blir en litet pirr i magen helt enkelt.


Har kände det hela dagen, det där pirret. En känsla som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är.
Det är som att jag tror att jag ska få åka hem nu, det är fredag, hela familjen är hemma, alla är glada, min pappa är som min pappa alltid varit, min kärlek tar emot mig med massa pussar å allt är bara härligt. Men njee, sen bara inser jag att det är så heelt tvärtom.

Men de få sekunder som min hjärna får för sig allt detta, mår jag bra:D.

Nu har jag sagt puss och hej då till Fredrik på ett par veckor igen. Blir väl i början på mars nångång som han kommer tillbaka. Och den luring väntande med att tala om det. För han visste att surläppen skulle komma fram.. He knows me:P
Men ja det kändes ju inge skoj, men bara att gilla läget.. Sådeså!

Men vi hann slänga i oss lite lunch tillsammans, pussas å även några smulor hallonpaj slant ner. :).. 
 

Ikväll blir det aerobic och core. Skönt. Blev ingen träning igår, smaskade paj å glass med äsking och mamma istället:P
Men ikväll då jäklar.
känner att jag tappat lite av motivationen igen.. På allt detta. Men vill verkligen inte hamna på villovägar igen. Måste skärpa till mig lite extra nu med träning och mat.. Visst man ska inte pressa sig å tvinga sig till att träna om man ändå inte känner för det. Vissa dagar måste man bara få slappa. Meen, man behöver en spark i rumpan för  annars blir det lätt en vana.

Nej men nu är min rast slut,

Hej hoppen!!


Så skärpning nu Wennberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback