lite smått o gott.

Denna jobbdag har inte varit helt jäkla kass faktiskt. Måndagar e ju faktiskt rent ut sagt en skit dag men nää inte idag inte.. Idag har konversationerna varit väldigt kuliga. Porr å kärlek har varit huvudämnet. Tårarna har tillåme runnit tillåme, av skratt såklrt:P

Sen har ju jag suttit å skällt på min nya telefon, eller egentligen batteriet som är meegakasst.. Speciellt om man jämför med Kristins telefon som håller i en hel vecka.!! Lixom va tusan. Men efter att jag ringt runt å inte kommit fram till så mycket mer än det är jobbigt att ringa till kundtjänster.. kommer vi fram till att  Kristin prata 1,5 timme allt som allt på sin telefon. Medans jag råkade visst ha 10 timmar som jag pladdrat på. Ops! Undra om det kan vara därför hennes batteri håller bättre:P
Men jag skyller på min jäkla pojkvän som är så himla långt borta..
Yeah yeah. Men jag tänker inte ge upp. Det är inte mitt fel. Batteriet är dåligt. Sådeså!

Imorron ska jag till läkaren å röntga skallen, de letar efter en gubbe där inne som de förhoppningsvis ska plocka ut snart.
Börjar bli lite jobbigt det här..:P

Nää då ska bara få fastställt att jag har migrän å inte värre. Som en skada.
Jag gruvar mig.

Jäjä, see you later peepsen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback