hypotoni..



Det är vad jag har. Fick jag reda på idag hos farbror doktorn. Alltså att jag har lågt blodtryck. Så det är därför jag har migrän. Troligtvis. Men det går som inte att göra nåt åt sånt. Tydligen at salta maten lite extra och springa. Men jag tränar ju rwdan 3 gånger i veckan så ja, jag vet inte när jag ska hinna det.. Men jag är inte så för att springa längre, gjorde förut och det gav mig inget.. Inget alls. Så nää doktorn, tror faktiskt att jag skippar det. Får nog upp mitt blodtryck med allt annat jag gör. Sådeså!



Men de tog även blodprov så ska höra på torsdag vad de gav. Förmodligen inte så mycket:P
Men han sa inte så mycket om att min vänstra öga blir konstigt. Jaja, det märks väl senare om det är nåt allvarligare..




Jag chansar själv på att jag har en gubbe i huvet. Men det kollade han ju inte så  I don´t really know om det är så..:p

Nää nu ska jag göra sista rycket för dagen.

Hejs!



Jag saknar min äsking!!
Kom hem!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback