host & krax..

Lunchen är nu avklarad, tiden har gått ganska fort ändå. Trots att det är måndag. Jag har inte gjort så mycket mer idag än att hosta å kraxa. Känns som knivar i min hals. Hmm, svagt irriterande..
Men det är inte så konstigt om jag blir sjuk då nästan alla på jobbet varit/är sjuk och smittar kraxet vidare.. Snällt!:P



Sen är jag svagt uttmattad efter helgens bravader och knäppa raggningsförsök, haha.. Ja att skaffa pojkvän är ju det bästa jag gjort. För då ploppar det helt plötligt upp en massa karlar, dock är de oftast inte särskild attraktiv, jag fattar inte vad de säger eller så är det nån knäppis som bara är för full och inte fattar i h-vete dom håller på med:P
Synd dock att jag faktisk är kär så jag kan ju inte nappa på dessa "fina" erbjudandena.. Ja jössesannamma..
Önskade bara att min Fredrik vore här! Me miss him!
Jaja nog tjat om det..

Jag sitter nu å dricker te från min kopp som några (emma & madde) gjort ett litet tillägg på. Nu står det Susanne Wennberg loves James Bond. Istället för enbart då Susanne Wennberg.. Ja vilka minnen! :P Internskämt, lite trist för er andra men men. För mig ger det ett smile på lipsen :)

Haha alltså att lyssna på barn är väl det roligaste. När de lixom ska vara djup, när de bara kommer på saker.
Isak försökte få Elina att förstå att när hon blir stor kommer hon att få en bäbis i magen.. Å den kommer bara att komma.
Sen frågade Isak mig en massa saker, om jag ville ha en bäbis i magen, om jag har haft en, om jag vill ha en.. Men först måste jag ju ha en kille och helst gift.. Åh jösses. Jag blev svettig av allt det där..


Nää men nu är min lunch slut.. Attans!

puss hej


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för all hjälp i lördags!

Mamma har oxå blivit sjuk, hon ligger hemma i sjukhussängen idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback