Fredagen den 13..



... Åh nej!! Idag sitter nog alla vidskepliga hemma, inne med en filt omkring sig.. Lyfter inte ett finger, ringer ingen, gör inget...

Jag hade glömt bort det. Att jag skulle vara lite rädd å skräckslagen. Så jag hoppas att det inte kommer hända nåt speciellt nu då, nåt hemskt.!
Det var iaf inga spöken som hoppade fram under sängen i mårse:P




Igår hjälpte mamma mig att färga på håret. Syns inte så mycket, men det blev mycket bättre. Ingen utväxt och glansigare:D Sweet!



Idag är det kickoff:D
Jippi!!
Det ska bli skojsigt. Så jag har försökt att piffa till håret å sminket lite extra till morron. Men allt kommer väl att krascha ihop innan vi ska åka. Men jag har med mig lite backup smink å spray så det löser sig I hope!
Har fortfarande inte löst problemet med hur jag ska ta mig hem inatt.. Ev, att mamma kunde komma men läget är ostabilt ännu. Annars blir det taxi och det kändes gruvsamt, och onödigt dyrt.
Så hmm ska försöka lösa detta på det bästa sättet.. Think now Wennberg, think :P

Nää men nu jäklars.. Har inte tid med detta.

Puss hej!


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback