Trehundrakilometeritimmen..

Denna helg har gått så fort att jag knappt hunnit med. Fredrik kom hem. Sen for han igen.
Och tyvärr blev inte helgen riktigt som jag planerat men men sånt är livet.
Tror jag måste go lite mer with the flow ibland. Men bara ibland.

Fredagen spenderades i Hoting och jag skämde ut mig utan särskild många promille i kroppen. haha..
Men tydligen så tog de jäkligt bra för innan jag visste ordet om så stod jag md en mick i handen å vrålade nån kareokelåt med Elina. Vilket inte är det smartaste draget då Elina är så jäkla bra på att sjunga..
Jag vaknade med ångest och ska försöka möta blickarna från Fredriks kompisar nästa gång jag åker dit.
Fy fasiken oxå.
Men egentligen så kan ju vem tusan som helst sjunga kareoke, man behöver inte vara bra.
Förutom om man är tjej. Då är det helt plötsligt ett krav. Wierdo!

Lördag blev det lugna pucks här i stan. Tills vid tolvtiden då jag å Fredrik mötte upp Madde å Kristian å kikade på presidenttalet.. Och nån låt av Fröken Gaga. Som var mycket bättre än vad jag trodde.
Talet var väl sisådär. Det är ju alltid bra men nje det har varit bättre tidigare år.

Söndag var det som tidigare nämt mongoliskbuffé och bio med roligt sällskap.
En riktigt mys-söndag tycker jag. Så som det ska vara.


Borde egentligen sussa vid just nu men är inge trött. Och boken som jag brukar använda som avslappningsmetod har jag glömt hemma. Dumbom. Och jag har ju bara några sidor kvar juh! Jäjä ska se om syster kan ta med den kanske.

Imorgn kommer det vara ett riktigt kutande på mig. Neråt, uppåt, stan. Ehh ja en bil hade underlättat nu. Tillåme en cykel hade varit sweet men icke de.. Tror jag måste hämta hit min cykel..


Ähh. nuär det nog dax att stänka balkong dörren och natta..
Utan Fredrik vid min sida.. uscha.
Även om sängen är lite liten och det är äckligt varmt så känns det som att det är värt det just nu :P..

God natt alla!




I´m gonna let my thoughts fly away!


Kommentarer
Postat av: vickis

Jag har också stått och vrålat i den där karaokemicken ett antal kvällar, och jag är den absolut tondövaste jag vet! Så du behöver inte skämmas :P (eller så är det så att vi måste skämmas båda två.. hmm.. :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback