Tomt..

Nu har Fredrik åkt.. Det känns väldigt tomt måste jag säga. igen...
Men jag börjar bli rätt bra på avsked  nu faktiskt..
Även om lägenheten blir ett virrvarr när hade varit hemma så är det bättre med sällskap..
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Har en massa saker jag kan göra, borde göra.. Men energin känns nere förtillfället..
Det känns bara lite ensamt om man säger så.

Sen var det meníngen att jag ev skulle åka med Sandra hem till ström i morgon för att hjälpa till med lite grejer men nu åkte dom idag i stället. Utan att säga till såå jaa då blev jag ännu mer ensam.. haha sicka problem. Ähh inge synd om mig men ändå...

I morgon får det bli en morgon promenix och ladda batterierna för en bättre dag..
För då måste jag ta tag i the stuf på allvar.. Men det blir nog bra de :)
Men att ringa arbetshetsförmedlingen känns ju mindre bar alltå..
Jag ogillar verkligen det stället..

Jäjä.. Positiva tankar here we goo!!


Igår var vi på bio men Josse, Jörgen o Johanna :)
Vi kikade på baksmällan.. Den var inte lika bra som jag trodde men den får absolut godkänt.
Bara att umgås o gå på bio tycker jag är allatiderns :)

Nää men nu blir det ams.se för hela slanten...

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback