skrik o panik..

Idag skulle jag egentligen ha klippt mig. Och det hade varit väldans behövligt kan jag säga.
Berguv/trollfia är vad jag är.
Mitt fejkande hår, är ju bra såklart. Inga problem alls med det förutom några tovor haha.
Men mitt riktiga hår, oj oj.
Fult, konstigt långt o dassigt.
Så jag har panik skickat ett sms till Johanna:) Fårse då hur vi ska lösa detta.
Eftersom jag jobbar kan jag inte åka till ström o klippa mig.. Så det var bara att avboka den.
Men jag gjorde nog någon annan tjej väldigt lycklig :P..


Sen har jag ett litet problem som jag vill ta upp.
Deodoranter.
Vad är det för skit egentligen.
Jag har en som inte ska ge vita märken på ex. svarta tröjor.
Bullshit.
Sen tar det ju en evighet för dem att torka.
Så det blir det där kletet överallt, o tröjan blir fläckigt vit på insidan.
Plus att kläderna känns så skitig på en gång om de är fulla med deo.
Så vad ska jag göra.
Vilken deo är bäst??
Tips någon?


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Susanne !

Hoppas att allt är bra med dig. Hamnade på din blogg, vet ej hur. Men en trevlig blogg tycker jag. Du ska få ett hett tips på en bra deo, upptäckte den när jag ammade dotra och svettades lika mycket som en jamaican som sprugit en mara. Pröva Bats röda deo som finns att köpa på apoteket. Bäst i test enl mig.

Sköt om dig ! Kram Anki

2009-08-28 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback