Scary...

Då och då händer det saker så man skrämmer sig själv.. Och jag lyckas göra det ganska ofta.
Då man får för sig saker som aldrig hänt eller man letar mobilen fast man pratar i den eller letar hårblåsten men då håller man i den redan., haha.. Ja men sånna saker kan ju som sagt hända. eller is it just me:P?

Men idag har jag nog toppat mig själv tror jag.

När jag skulle sms Daniel i mårse så hittade jag en person i telefonboken som jag inte har en aning om vem det är..
Både för o efternamn på personen..
Jag tänker tänker tänker och åter tänker. Men näää jag kan inte komma på vem denna människa/karl/grabb är.
Sen hmm undra om det var ett nåt nummer jag skulle ringa om jobb som Benny skickat.
Kollar in på eniro o även birthday.se om vem i h-vete is this.
Haha o ja det underlättade inte direkt för pojken bor i orrviken och är 19 haha men hallå what??.

Fredrik gapskrattade åt mig och tror att jag tycker att jag är gammal så jag har börjat ragga på lammkött. Men njee det känns inte riktigt som mig :P
Men ja jag kan inte förklara detta vart det kommer ifrån.
haha ja jösses jag börjar bli lite rädd för mig själv.
Plus att jag sen sprang runt o letade mitt paraply som jag var så säker på att jag hade men som tydligen var hos Sandra.

Sen är jag så säker på att jag har ett par svarta stora ringar, örhängen alltså.
Men jag kan inte hitta några någonstans.
Men det är som att jag har ett minne av att jag tittar på dom där ringarna.

Är det så att jag håller på att bli helt galen?
Så att jag måste bli inspärrad kanske:P... Nää men skumt är det iaf.

Nää men nu tror jag att jag måste gå å handla lite mat:P...

I morgon börjar jag jobba, tihi!

Plus att min älskling ska komma o hälsa på och leka sambo och husmor i veckan..
Jag tänkte jag skulle komma på lite små projekt åt honom medans jag workar:P..

Jäjä sees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback