Never learn..

Jag lär mig aldrig. I mårse när Fredrik ringde så blev jag hyffsat pigg. Jag kände mig utvilad ändå..
Men tror ni att jag klev upp efter att vi pratat klart.. Neeejdå!
Jag ställer om klockan på 8 och somnar om. Men sen när klockan ringer så stänger jag nog av den för kl 10 vaknar jag helt yr i bollen å fattar inte ett skit..
Så jag klev upp i masade mig ut på en promenad..
Så nu blir det frukost eller lunch snarare och sen lite städning..

Men egentligen varför ska man vara upp med tuppen när man fan inte har någe vettigt att göra?


Idag fyller min Älskling 23 år.
Grattis Gubben på födelsedagen! :)

Önskar att han vore här nu så jag kunde fira honom på riktigt.
Men hemmagjord tårta, ljus å en massa pussar..

Är jobbigt att han åkt för nu vet vi som inte nör vi träffs igen. Om det blir i slutet av den här månaden eller om det blir nästa månad.
Suck..






Nää nu måste jag äta innan jag svimmar..

kisses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback