kaos..

Det var meningen att jag ska skulle upp o promenixa/jogga i mårse. Men nää det gick inte att gå upp. Min kropp löd inte.
Mina ögon gick knappt att öppna, som om jag var super sjuk eller bakis.
Så jag tog sovmorgon till 8.
Drömde en skum skum dröm som vanligt som jag gärna hade velat veta slutet på. Men då ringde pappa, för att höra vad han har för telefonnummer till hans mobil haha.

Så nu ska jag ge mig iväg för att handla lite.
Handla upp mig lite gran i både kyl, frys o  skafferi.
Men jag tycker det är så jobbigt med middagar.
Vad kan man laga?
Min hjärna har helt lagt av på den fronten.
Sen att laga tills sig själv är ju boooring.

Igår var det kaos på jobbet på eftermiddagen så jag vill ta mig iväg å handla rätt så tidigt.
Egentligen skulle jag ha hängt på låset redan klockan 8 haha men som sagt, det gick inte.

Folk var som galen igår. Som om de julhandlade.
Men jag höll mitt tålamod o leende uppe även fast det var en surkärring med blå mascara som poppsade sig, en utländsk kvinna som inte kunde svenska eller engelska o skulle såklrt förklara nåt för mig o det var varor som gick sönder hela tiden..
Även om jag helst ville gå hem så jobbade jag över å hjälpte till en stund extra. Det behövdes.
Det roliga är att alla hjälpte till.
Alla jobbade över o började hjälpa kunderna att packa så att allt skulle gå smidigare.
Vi var ett team :)
Det tyckte jag kändes bra. Riktigt bra.

Nää men nu ska jag hoppa ur mitt nallepuhnattlinne.
 

Ikväll ska jag på fin date.
Men min Josefine.
Ojoj vad jag kommer sakna henne.

Vi får inte förlora varann nu.
Även om det är många många mil ifrån varandra.
You and Me.
Vild o Vacker.
Forever and förevigt.

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Ojoj tears in my eyes här nu.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback