Jag, jag o mig själv.

Fredag kväll.
Förut hade det en annan klang. Då var det en lättnad att det var fredag.
Det var skönt efter en lång vecka.
Men nu, nu vet jag knappt att det är helg.
Eftersom jag jobbar, så håller jag inte samma koll. 
Eller det känns inte lika iaf.
Just den där myskänslan infinner sig inte.
Så nu sitter jag här, själv i mörkret, med en godisskål o kollar tv.
Ensam.
Det är jag, jag o mig själv.
Fun!
Ensamt.
Och ja som sagt det känns inte att det är helg.
Det är som vilken dag som helst.
Tråkigt. Lite iaf.
Det är som sagt ensamt.

Men jobbdagen gick bra.
Eller hyffsat.
Det tog tuusen år att räkna kassan plus att mitt huvud har varit super mosigt idag.
Som en svamp.
Sen var det en kund som handlade så mycket att jag fick stänga min kassa. 
Lite utav kaos där ett tag.


Jäjä men nu blir det tv.

Men hörre ni. Vad ska ni göra en kväll som denna?
Berätta gärna för en gammtant som bara sitter hemma :P....


God natt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback