Huggtänder..

Igår efter att Sandra och jag gått runt på stan och bara varit så följde jag med henne hem till Aspås o familjen.
Vi grillade, drack vin o åt fruktsallad. Det var en riktigt fin o mysig kväll..

Efter barnen lagt sig blev det filmtittning. Twilight. Åhh så bra jag tycker att den är.
Det är nåt med filmer som är så där overkligt spännande. Det är som att en helt ny värld öppnas. Jag blir fast. Och när man sitter där å tittar så tror man att det faktiskt finns vampyrer på riktigt..
Ens barnasinne, eller mitt barnasinne kommer alltid att finnas kvar.
Och Edward är egentligen inte alls snygg tycker jag utanför filmen, men just då. I filmen är han helt sagolik.
Mest nog för att han är en vampyr, haha..
Å nästan hela filmen satt jag å bråkade och undrade varför inte Fredrik minsann kunde vara en cool vampyrkille.
Så där lixom, ja jag hittar inte ordet..
Suck.
Ja hade det varit så hade man nog haft en jäkla spänning i ens liv..
Jag längtar verkligen efter den andra filmen som "snart" kommer ut.

I mårse var jag tvungen att kliva upp med tuppen.
Skulle åka md bussen från krokom in till stan vid halv 9.
För igår så ringde de från Willys och ville att jag skulle komma in på lite yttligare pratade och så:)

Så vid 10 i mårse var jag där å surrade vitt å brett om mig själv haha nää men jag hatar verkligen att svara på frågor om vad som är mina bästa och sämta sidor.
Va tusan att ljuga ihop nåt bra okej det har jag lärt mig  nu men de sämsta sidorna ska man vara försiktiga med att tala om haha..
Nää men det gick ju bra ändå. Så på tisdag kl 13 börjar jag jobba lite smått på Willys.
Ja, det känns helt okej.
Det är ju mest inhoppar jobb nu. Kvällar och helger. Men ja thats life.
Jag kommer få in en liten slant iaf :)
Sen är det ju såklart upp till mig själv hur mycket jobb det blir å så.
Bäst att visa framfötterna.
Jag hatar egentligen att vara inhoppare, ringer i tid och otid.
Oftast när man planerat in nåt.
Och jag kan redan nu sätt pengar på att jag kommer jobba precis när Fredrik kommer hem.
Ja å så var det med den kärleken då.. :P
Ähh det löser vi då.
Viktigaste är att jag faktiskt har ett jobb en period framöver..

Efter detta så var jag, syster å Elina i björkbackaparken o fikade.
Det är ju hur mysigt som helst.
Även om det är mest barnfamiljer så är det så himla cozy.
Världens störta fikabrö, mycket mat å en massa glass.
Ett ställe jag diggar.
Även om jag själv egentligen inte är mamma.

Så nu är jag hemma igen.
Somnade lite på vardagsrumsglovet. haha ganska nice att kunna sola några timmar inne på sitteget golv..
Så nu tror jag det får bli en prommis vid sjön i solen..


Åh i morgon blir det hemgång. Jag längtar faktiskt efter min kära mor och far.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback