Fredag:)

Gårdagen var en riktigt rolig kväll, dyr men det var det helt klart värd.
Vi åt gott på Dallan, eller Dahlwinnie som det egentligen heter.
Lite lite besviken fakstiskt ändå på maten. Var inte riktigt som vi tänkt oss. Köttet var lite smaklöst så jag slafsade på med en massa vitlöksdressing.
Eftersom jag loooove vitlök så var ju det bara ett plus.

Vi tog några drinkar, pratade om framtiden o annat massa trams:P..
Vi kom inte fram till så mycket men det var nice. Att bara surra av sig lite.
Var ett tag sedan vi gjorde det. Jag & Josefine.

Sen blev det G3 en sväng o vi träffade på lite Hotingsbrudar.
Dansade lite, shottade lite.
Men det var som ingen sprit som tog någe.
Ojoj, vi försökte verkligen.
Men nepps. Så de där dansade blev mest pinsamt haha:P..

Efter lite shake där trog vi ner på Marran, Marité.
Där var det folk.. Enhel drös med peeps som drack å dansade å tjoade.
Vi travade direkt till baren!
Det tog oss en minut så att hade vi en shot o en cider i hand.
Som vi inte pejjade själv, haha sweet tyckte vi.
Surrade lite med dom där karlarna som trodde de var ung & fräsch men som säkerligen var närmare 40 o försökte förbrilt att verka cool o berätta historier om hur den ena var från Tyskland o den andra hade bott både i London, Australien o bla bla.. När jag & josse tänkter vi måste skaka av oss dom hör så säger dom..
Men vi hörs sen brudar.!
Haha hur enkelt som helst :)

Ja men kvällen i det hela var ju okej. Det som var synd var ju att vi var för nykter. 
Man ska ju egentligen för drinka innan man går ut. 
Bygga upp en grund så att säga:P...

Kvällen avslutades med att min lilla tå hamna i kläm mellan golvet o en tjejs klack.
Ajoajoj.
Men man tänkte ju inte så mycket på det.
Händer 40tusen gånger att man blir trappade på.
Det dunkade bara lite extra på tån.
Så tittar jag ner.
Det är blod.
BLOD!

Jag försöker bita ihop.
Men det gick inte.
Kände paniken.
Trångt.
Blod.
Varmt.
Blod.
Måste ut få luft.
Hittar ett bord.
Josse leker sjuksyrra igen, haha. Tycker lite synd om henne att hon ska måste ta hand om mig..
Jag försöker ju skärpa till mig.
Benny kommer med vatten o servetter.

Att inte tåla blod är ju som inte en kul grej. Att svimma av det är ännu pinsammare.
Jag svimmade ju såklart inte men jag kände paniken ännu mer o det dunkade otroligt mycket i tån.
Tillslut kom tårarna.
Vet inte varför.
Visst det gjorde ont men inte sååå ont.
Ja nää det var nog bara blodet.
Det var blod o jag pallar det helt enkelt inte.
Så det blev kvällens krigsskada o även ett "snyggt" avslut på kvällen:p..

Det blev en nachotallrik på kebabcity i inväntan på bussen.
O då, då slår det till i skallen.
Då började spriten att komma igång.
Inte alls fel tidpunkt.
Haha ja du.

Ja men kvällen var bra o jag hade kul men min lilla söulis.
Det var en bra kväll :)
Tack för det Josefinalina :)

Nu ska jag äta frulle & fräscha till mig inför jobbdagen.

Idag kommer Madde:)
Wihow!



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Susanne hur ska vi klara oss utan min Josse det har varit lite tårar å inte så lite för jag kommer att sakna henne jättemycke. Det e nåt extra med henne men Jörgen ska få faan för det här när jag träffar han HA HA du fattar nog. Kram från en som smygläser din blogg å har väldigt kul åt dina små berättelser.

2009-08-30 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback